Contact Info
Phone Icon E-pood 530 880 81
Email Icon Klienditugi info@kalakratt.ee
Contact Info
0.00 
0
1. Kuidas tellida?

Ostu sooritamiseks tuleb KALAKRATT veebikeskkonnas esitada tellimus. Tellimuse esitamiseks tuleb sobivad tooted lisada ostukorvi ja vajutada nupule „Mine maksma“.

Ostjal tuleb valida, kas logib sisse, registreerub püsikliendiks või esitab tellimuse külalisena. Seejärel tuleb Ostjal sisestada kohustuslikud andmed ja valida sobiv kohaletoimetamise viis.

Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada pangalingile, mille kaudu ta soovib valitud toodete eest maksta. Pangalinkide teenust osutab selleks volitatud teenusepakkuja Maksekeskus AS (maksekeskus.ee). Seejärel suunatakse Ostja maksekeskkonda ülekannet teostama. Tellimuse lõplikuks kinnitamiseks peab Ostja peale makse sooritamist vajutama “Tagasi kaupmehe juurde”, et naaseda Müüja veebikeskkonda.

Peale tellimuse eest tasumist saadetakse Ostja märgitud e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus, mis sisaldab vähemalt tellimuse numbrit. Tellimuse kinnituse saatmisega Ostja e-posti aadressile loetakse müügileping (edaspidi Leping) Ostja ja Müüja vahel sõlmituks. Täitmisele lähevad tellimused, mille eest on tasutud ülekandega. Kui Ostja katkestab enne tasumist tellimisprotsessi, siis tellimus töösse ei lähe.

Püsikliendiks registreerunud Ostja koostatud tellimused ja teostatud ostud on leitavad www.kalakratt.ee veebikeskkonnas „Tellimused“ alt.

2. Mul ei ole võimalik internetist tellida. Mida peaksin tegema?

Saatke palun oma ostusoov kirjalikult e-maili aadressil: info@kalakratt.ee. Meie klienditeenindus aitab Sind tellimuse vormistamisega ning võtab vajadusel vormistamise käigus täiendavalt ühendust.

3. Kas tooteid saab tagastada?

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 1 tööpäeva jooksul Müüja poole, saates e-kirja tellimuse numbri ja probleemi kirjeldusega aadressile info@kalakratt.ee. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. (Nt hoiustamistemperatuuride rikkumisest tingitud kauba riknemine).

Kui Müüjalt ostetud kaubal on olulised tootmise käigus tekkinud puudused, mida Müüja aktsepteerib, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 3 tööpäeva jooksul.

Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti. Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.

1. Milliseid tarnemeetodeid KALAKRATT pakub?

KALAKRATT toimetab tellimusi kohale Eesti piires. Teie mugavuse huvides saate valida kohaletoimetamisviisi endale sobivasse pakiautomaati:

  • Omniva, DPD ja SmartPosti pakiautomaatidesse.
  • Tulen ise järele (KALAKRATT tootmine) – kui valisid tellimust tehes “Tulen ise järele”, siis palun helista meile: +372 530 880 81 ja saame teile sobiva aja kättesaamiseks kokku leppida.

NB! Värskeid kalatooteid KALAKRATT pakiautomaatidesse ei toimeta, vaid nendele saab tarnemeetodina ise järgi tulla KALAKRATT tootmisüksusesse Hiiumaal.

2. Kuidas saan oma tellimust jälgida?

Peale tellimuse vormistamist saadame Sinu e-maili aadressile saadetise jälgimislingi (inglise keeles tracking link).

Nii on Sul alati ülevaade oma paki saabumisest!

3. Kui palju maksab kohaletoimetamine pakiautomaati?

Tellitud Toodete hinnale lisandub transporditasu alljärgnevalt:

  • Kohaletoimetamine Omniva ja DPD pakiautomaatidesse – 2.29€ koos käibemaksuga.
  • Kohaletoimetamine SmartPosti pakiautomaatidesse – 3.00€ koos käibemaksuga.
  • Kui Tellimuse maksumus kokku on vähemalt 50.00€ (koos käibemaksuga), transporditasu ei lisandu. Transporditasu (-juhul kui see lisandub,) on eraldi välja toodud enne Tellimuse eest maksmist.
4. Kui kaua tooteid tarnitakse?

KALAKRATT tarnib tooted Eesti piires esmaspäevast reedeni. Tellimused täidetakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.

Müüja toimetab tooted Ostjale tellimuses märgitud pakiautomaati 2-5 tööpäeva jooksul. Ostja kohustub tagama toodete vastuvõtmise.

Juhul, kui Ostja ei taga toodete vastuvõtmist Müüja esmakordsel jõudmisel Ostja asukohta (pakiautomaati) või Müüjal ei ole võimalik Ostjale muu Ostja poolse asjaolu tõttu tellituid tooteid kokkulepitud ajal üle anda, on Müüjal õigus jätta tooted Ostjale kätte toimetamata ning ostusummat ei tagastata.

Juhul, kui Müüjal ei õnnestu tooteid kätte toimetada tellimuses esitatud ajavahemikul Müüjast tuleneva asjaolu tõttu, kohustub Müüja sellest viivitamatult Ostjat teavitama tellimuses esitatud kontaktandmetel. Müüja ja Ostja lepivad kokku uue kättetoimetamise ajavahemiku. Juhul, kui Müüjal ja Ostjal ei õnnestu uues kohaletoimetamise ajas kokku leppida, loevad Ostja ja Müüja müügilepingu konkreetse tellimuse osas lõppenuks ning Müüja tagastab Ostjale ostusumma 7 päeva jooksul Ostja esitatud pangaarvele alates tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.

Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile alates kättesaamisest.

1. Milliseid makseviise on KALAKRATT pakub?

Tellimuse eest saab maksta pangalingiga või pangakaardiga.

Makseviiside teenust osutab selleks volitatud teenusepakkuja Maksekeskus AS (maksekeskus.ee).

2. Kuidas saan arve?

Arve saadetakse e-maili teel kohe pärast tellimuse vormistamist.

3. Kuidas saada ja kasutada kuponge?

Kupongi on võimalik saada auhinnaks erinevatest mängudest ning võistlustest, lisaks kampaaniapakkumistest, mida KALAKRATT läbi viib.

Kupongid võivad olla kampaaniapakkumiste puhul üldkasutatavad kui ka unikaalsed igale kasutajale. Kupongi saad sisestada tellimuse vormistamisel “Kupongi kood” kasti ja vajutada nuppu “Rakenda kupongi”.

0
    Sinu ostukorv
    Sinu ostukorv on tühiMine e-poodi

    KALAKRATT klienditugi

    Vastame E-R 09:00-17:00

    Powered by WpChatPlugins
    Ülevaade privaatsusest

    See veebisait kasutab küpsiseid, et saaksime pakkuda teile parimat võimalikku kasutajakogemust. Küpsiste andmed salvestatakse teie brauserisse ja täidavad selliseid funktsioone nagu teie äratundmine, kui te meie veebisaidile tagasi pöördute, ning aitavad meie meeskonnal mõista, milliseid veebisaidi osi te kõige huvitavamaks ja kasulikumaks peate.