MÜÜGITINGIMUSED
1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS
1.1 KALAKRATT ehk Isabella Capital OÜ (reg. koodiga 14791595, juriidiline aadressaadress Viilumaa, Jausa küla, 92003, Hiiumaa vald, Eesti) on tootmise ja kaubandusega tegelev ettevõte, kes müüb veebikeskkonnas aadressil www.kalakratt.ee kaupu (edaspidi Müüja).
1.2 Käesolevas KALAKRATT veebipoe müügitingimustes (edaspidi tingimused) on Ostjana käsitletud isikut, kes on end registreerinud www.kalakratt.ee veebikeskkonnas püsikliendiks või n-ö külaliseks ning soovib osta KALAKRATT tooteid (edaspidi Ostja).
1.3 Tingimustega kehtestatakse Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, toodete ostu-müügi, tasumise, kohaletoimetamise ja tagastamise tingimused ja kord ning muud sätted.
1.4 Ostu sooritamisel nõustub Ostja tingimustes sätestatuga.
1.5 Müüjal on õigus tingimusi igal ajal muuta, täiendada ja parandada.
1.6 Tingimused kehtivad kuni uute tingimuste vastuvõtmiseni, mille Müüja teeb teatavaks www.kalakratt.ee lehel. Ostja ja Müüja vahelisele õigussuhtele kohalduvad Ostja poolt ostu sooritamise ajal kehtinud tingimused.
1.7 Tingimused on kättesaadavad KALAKRATT kodulehel www.kalakratt.ee.
1.8 Müüja klienditeeninduse kontaktandmed on: e-mail: info@kalakratt.ee. Müüja klienditeenindus töötab E-R 9.00-17.00.
2. HINNAD
2.1 Toodete kirjelduste juures olevad pildid on illustratiivsed ning toote väljanägemine ei pruugi vastata 100% pildil olevale.
2.2. Toodete säilivusaeg on toodud ära pakendil.
2.3 Toodete hoiustamistemperatuurid, info koostise ja toiteväärtuste kohta ning müügipiirkondade info on leitav kodulehelt www.kalakratt.ee.
2.3 Toodete müügihinnad ja ühikuhinnad on KALAKRATT veebikeskkonnas ja tellimustes märgitud eurodes. Kõik müügihinnad sisaldavad 22% käibemaksu.
2.4 Toodetele kehtivad müügihinnad, mis on avaldatud KALAKRATT veebikeskkonnas ostu sooritamise hetkel.
2.5 Kui tellitud toode on otsas, siis tellimus antud tootele tühistatakse ning raha kantakse Ostja arveldusarvele tagasi hiljemalt 7 tööpäeva jooksul.
2.6 Tellitud Toodete hinnale lisandub transporditasu alljärgnevalt:
2.6.1. Kohaletoimetamine Ostja poolt määratud aadressile – 3.00€ koos käibemaksuga.
2.6.2. Kui Tellimuse maksumus kokku on vähemalt 60.00€ (koos käibemaksuga), transporditasu ei lisandu. Transporditasu (-juhul kui see lisandub,) on eraldi välja toodud enne Tellimuse eest maksmist.
3. OSTU SOORITAMINE
3.1 Ostu sooritamiseks tuleb KALAKRATT veebikeskkonnas esitada tellimus.
3.2 Tellimuse esitamiseks tuleb sobivad tooted lisada ostukorvi ja vajutada nupule „Mine maksma“.
3.4 Ostjal tuleb valida, kas, logib sisse, registreerub püsikliendiks või esitab tellimuse külalisena.
3.5 Seejärel tuleb Ostjal sisestada kohustuslikud andmed ja valida sobiv kohaletoimetamise viis.
3.6 Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada pangalingile, mille kaudu ta soovib valitud toodete eest maksta. Pangalinkide teenust osutab selleks volitatud teenusepakkuja Maksekeskus AS (maksekeskus.ee).
3.7 Seejärel suunatakse Ostja maksekeskkonda ülekannet teostama. Tellimuse lõplikuks kinnitamiseks peab Ostja peale makse sooritamist vajutama “Tagasi kaupmehe juurde”, et naaseda Müüja veebikeskkonda.
3.8 Peale tellimuse eest tasumist saadetakse Ostja märgitud e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus, mis sisaldab vähemalt tellimuse numbrit. Tellimuse kinnituse saatmisega Ostja e-posti aadressile loetakse müügileping (edaspidi Leping) Ostja ja Müüja vahel sõlmituks.
3.9 Täitmisele lähevad tellimused, mille eest on tasutud ülekandega. Kui Ostja katkestab enne tasumist tellimisprotsessi, siis tellimus töösse ei lähe.
3.10 Püsikliendiks registreerunud Ostja koostatud tellimused ja teostatud ostud on leitavad www.kalakratt.ee veebikeskkonnas „Minu tellimused“ alt.
4. KOHALETOIMETAMINE
4.1 Müüja tarnib tooted Eesti piires esmaspäevast reedeni.
4.2 Tellimused täidetakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.
4.3 Müüja toimetab tooted Ostjale tellimuses märgitud pakiautomaati 2-5 tööpäeva jooksul. Ostja kohustub tagama toodete vastuvõtmise.
4.4 Juhul, kui Ostja ei taga toodete vastuvõtmist Müüja esmakordsel jõudmisel Ostja asukohta (pakiautomaati) või Müüjal ei ole võimalik Ostjale muu Ostja poolse asjaolu tõttu tellituid tooteid kokkulepitud ajal üle anda, on Müüjal õigus jätta tooted Ostjale kätte toimetamata ning ostusummat ei tagastata.
4.5 Juhul, kui Müüjal ei õnnestu tooteid kätte toimetada tellimuses esitatud ajavahemikul Müüjast tuleneva asjaolu tõttu, kohustub Müüja sellest viivitamatult Ostjat teavitama tellimuses esitatud kontaktandmetel. Müüja ja Ostja lepivad kokku uue kättetoimetamise ajavahemiku. Juhul, kui Müüjal ja Ostjal ei õnnestu uues kohaletoimetamise ajas kokku leppida, loevad Ostja ja Müüja müügilepingu konkreetse tellimuse osas lõppenuks ning Müüja tagastab Ostjale ostusumma 7 päeva jooksul Ostja esitatud pangaarvele alates tellimuses esitatud kättetoimetamise kuupäevast.
4.6 Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile alates kättesaamisest.
5. TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA LEPINGUST TAGANEMINE
5.1 Tulenevalt võlaõigusseaduse (edaspidi: VÕS) VÕS § 53 lõike 4 punktidest 4, 41, 42, 5, ei kohaldu 14 päevane Lepingust taganemisõigus:
5.1.1 sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb kiiresti;
5.1.2 sellise suletud pakendis asja üleandmisel, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud;
6. PRETENSIOONIDE ESITAMINE
6.1 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 1 tööpäeva jooksul Müüja poole, saates e-kirja tellimuse numbri ja probleemi kirjeldusega aadressile info@kalakratt.ee.
6.2 Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. (Nt hoiustamistemperatuuride rikkumisest tingitud kauba riknemine).
6.3 Kui Müüjalt ostetud kaubal on olulised tootmise käigus tekkinud puudused, mida Müüja aktsepteerib, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.4 Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 3 tööpäeva jooksul.
6.5 Vastavalt Võlaõigusseaduse (edaspidi VÕS) § 53 lg 4 punkti 4 kohaselt puudub 14-päevane taganemisõigus sellistel toodetel, mis riknevad või vananevad kiiresti.
6.6 Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.
7. VASTUTUS
7.1 Müüja ja Ostja vastutavad teineteise eest tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2 Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Kui Ostja esitab registreerimisvormis valeandmeid, ei vastuta Müüja sellest tingitud tagajärgede eest, samuti on Müüjal õigus nõuda Ostjalt kahju hüvitamist.
7.3 Ostja vastutab KALAKRATT veebikeskkonda sisselogimiseks vajaliku kasutajatunnuse ja salasõna turvalise kasutamise eest ja hoidub selle levitamisest. Ostja kohustub tagama, et tema kasutajatunnus ja salasõna ei satu kolmandate isikute valdusesse. Juhul, kui Ostjal on kahtlus, et tema sisselogimisandmed on sattunud kolmanda isiku valdusesse, kohustub Ostja sellest teavitama Müüjat ja oma salasõna koheselt ära muutma. Juhul, kui Ostja ei teavita Müüjat andmete võimalikust kuritarvitamisest, ei vastuta Müüja kahju eest, mis võib tekkida Ostjale kolmandate isikute valdusesse sattunud sisselogimisandmete kasutamisest.
8. VÄÄRAMATU JÕUD
8.1 Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada või ette näha (force majeure).
9. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
9.1. Müüja kasutab Ostja isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
– esitatud tellimuse täitmine;
– kliendiga suhtlemine;
– kliendi päringutele vastamine;
– õigustatud huvi;
– tarbijaharjumuste uurimine;
– müügistatistika koostamine;
– veebipoe teenuste haldamine, arendamine, parendamine.
9.2. Müüjal on õigus püsikliendiks registreerinud isiku andmete põhjal teostada analüüsi, et paremini mõista tarbijate ootusi, pakkuda kliendi soovidele vastavaid kaupu ja teenuseid ning sihtida täpsemini otseturundustegevusi. Analüüsi põhjal ei teostata Ostja suhtes mingeid õiguslikku tähendust omavaid otsuseid.
9.3 Müüja isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Isabella Capital OÜ. Müüjal on õigus edastada isikuandmeid koostööpartneritest volitatud töötlejatele (sh Maksekeskus AS, kes on maksete teostamiseks vajalike isikuandmete volitatud töötleja) eesmärgiga pakkuda klientidele parimat teenust. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult Müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise lepingud.
9.4 Juhul, kui Ostja leiab, et Müüja teenuse osutamisel rikutakse isikuandmete töötlemisel Ostja õiguseid, on Ostjal õigus küsida täiendavat informatsiooni Müüjalt e-kirja teel info@kalakratt.ee.